cxhkir.com

Viral Pasangan Pakai Baju Lebaran Heboh Tema Barbie Bikin Geleng-geleng Kepala

Foto Fatin Syazwani Ishak dan Syed Muhammad Shah Hasif, viral mengenakan baju Lebaran tema Barbie.

Malaysia -

Pasangan ini membuat heboh warganet di media sosial karena memakai baju Lebaran dengan tema Barbie. Mereka jadi sorotan karena dengan baju Barbie itu keduanya berziarah dan berkunjung ke rumah saudara.

Ialah Fatin Syazwani Ishak (26 tahun) dan Syed Muhammad Shah Hasif (32 tahun) yang membagikan video lewat akun TikTok @syed.fatin.jaeden.haifa. Pasangan yang berasal dari Malaysia ini juga merilis lagu terbaru mereka yang bernuansa Hari Raya.

Dalam video viral terlihat Fatin memakai baju dengan bustier motif Barbie warna pink. Ada aksen bulu warna pink pada bagian lengan dan ruffle warna-warni di bagian bawah dress. Dia juga mengenakan hijab segi empat pink dan bando warna merah.

ADVERTISEMENT

SCROLL TO CONTINUE WITH CONTENT

@syed.fatin.jaeden.haifa Pakaian Raya yang semua orang nantikan dari kami , BARBIE adalah tema raya kami untuk 2024 ni , Alhamdulillah Simple jer baju kami anak beranak kalini , dan istimewa untuk semua followers kami , ini adalah hadiah buat semua iaitu lagu raya Single Pertama lagu raya dari kami berjudul " TIBERR RAYA " untuk semua raya ni , harap semua suka dan terhibur , tahun ni kami beraya di Gerik … ini lah suasana kami apabila raya , bersama keluarga dan kawan2 baik kami , bila raya semua dapat berkumpul memang satu kenikmatan yang sukar nak digambarkan , dan paling best dan meriahhh raya di kampung … Selamat Hari Raya Aidilfitri , mohon maaf jika sekiranya apa2 konten dari kami yang masing2 ada terasa atau berkecil hati , kami minta maaf ya … kita semua bukan insan yang sempurna dan sentiasa perbaiki kesilapan pada diri ini 🥰 terima kasih semua yang banyak support kami tau 🥰 @Fatinsyedjaedenhaifa1923 @Queen Syarifah Syah @Nazrul Hazric @Wanie Sidik✅ @Thalia_Rasul @Shahmi_Salimie ♬ original sound - Prince Syed Fatin Jaeden Haifa

Tak kalah heboh, Syed tampil dengan setelan busana warna biru muda, kain yang dicetak print tulisan Barbie. Agar serasi, Syed memakai cardigan bulu warna pink dan sepatu dengan platform yang tinggi. Syed juga mengenakan songkok motif Barbie.

"Pakaian Raya yang semua orang nantikan dari kami , BARBIE adalah tema raya kami untuk 2024 ni , Alhamdulillah Simple jer baju kami anak beranak kalini , dan istimewa untuk semua followers kami , ini adalah hadiah buat semua iaitu lagu raya Single Pertama lagu raya dari kami berjudul " TIBERR RAYA " untuk semua raya ni , harap semua suka dan terhibur , tahun ni kami beraya di Gerik ... ini lah suasana kami apabila raya , bersama keluarga dan kawan2 baik kami , bila raya semua dapat berkumpul memang satu kenikmatan yang sukar nak digambarkan , dan paling best dan meriahhh raya di kampung ... Selamat Hari Raya Aidilfitri , mohon maaf jika sekiranya apa2 konten dari kami yang masing2 ada terasa atau berkecil hati , kami minta maaf ya ... kita semua bukan insan yang sempurna dan sentiasa perbaiki kesilapan pada diri ini 🥰 terima kasih semua yang banyak support kami tau 🥰 @Fatinsyedjaedenhaifa1923 @Queen Syarifah Syah @Nazrul Hazric @Wanie Sidik✅ @Thalia_Rasul @Shahmi_Salimie," tulis keterangan video @syed.fatin.jaeden.haifa.

Foto Fatin Syazwani Ishak dan Syed Muhammad Shah Hasif, viral mengenakan baju Lebaran tema Barbie.Foto Fatin Syazwani Ishak dan Syed Muhammad Shah Hasif, viral mengenakan baju Lebaran tema Barbie. Foto: Dok. TikTok @syed.fatin.jaeden.haifa.

Unggahan tentang penampilan pasangan ketika Hari Raya itu sudah ditonton lebih dari 10,6 juta Views. Warganet rata-rata takjub dengan aksi pasangan tersebut.

"Tau kan kenapa mereka jodoh 😭," ngakak akun @snowyowlgirl_.

"Setelah dipikir-pikir mending shimer deh😭," ucap pengguna TikTok @impossible.

"Tetangganya pada ngomongin ga ya 🙂," ujar akun @Ei🐭.

"Emg ya jodoh itu cerminan diri," saut akun @risolmayo.

"Ini pasangan ada aja gebrakan nya tiap tahun," takjub akun @BubukPixy𓅭𖦤˒.

Pada hari kedua Lebaran, pasangan tersebut memilih mengenakan baju seragam batik warna biru. Keduanya juga menanggapi baju Lebaran viral dengan tema Barbie.

"VIRAL BETUL ya baju raya semalam , baju raya barbie tu , sampai luar negara , macam2 komen dilemparkan , satu jer nak cakap , kami gelak baca komen 🤣 terhibur sebab netijen tak pernah tak lawak 🤣 ok harini raya kedua simple jer baju kami u olllzz tema batik biru , abam buat utk family abam , orang kampung gerik memang sporting dan baik2 , sambut baik kedatangan kami beraya disini sebab tu tiap kali raya kat sini kami seronok ok , abam dgn keluarga mertua memang rapat dan abam layan sama macam keluarga abam sebab kami adalah sebuah keluarga besar ....@Fatinsyedjaedenhaifa1923 , jangan lupa dengar lagu raya kami kat radio2 dan ut.ube , TIBA RAYA by PRINCE SYED," tulisnya.

(gaf/eny)
baju lebaran lebaran viral kisah viral malaysia keluarga

Terkini Lainnya

  • Lagu Alamak Raya Lagi! Viral di TikTok, Disorot Ulama karena Dinilai Haram

  • Viral Jadi Tren Konten Lebaran, Ini Kisah di Balik Lagu Alamak Raya Lagi!

  • Sejarah Bahan Shimmer, Jadi Tren Baju Lebaran 2024

  • 60 Ucapan Selamat Hari Raya Idul Fitri 2024, Penuh Doa Baik

  • Harga Baju Shimmer di Tanah Abang dan Thamcit yang Tren untuk Lebaran 2024

  • Tren Baju Lebaran Sekarang, Dari Kelas Tanah Abang Sampai Desainer Ternama

  • Viral Cekcok Sopir Vs Disabilitas di Kampung Rambutan gegara Taksi Online

  • Alami Post Holiday Blues Setelah Libur Lebaran? Intip Tips dari Pakar

  • Berawal Cekcok di Medsos, 2 Pelajar Rangkasbitung Berkelahi Pakai Sajam

  • Pemotor Diviralkan Curi Barrier di Jaksel, Polisi Ungkap Faktanya

  • 10 Film Horor Malaysia yang Menyeramkan, Berani Nonton Sendiri?

  • Harga Bawang Merah Tiba-tiba Meroket Usai Lebaran, Begini Faktanya

  • Mayoritas Pemudik Sudah Kembali ke Jawa dari Sumatera

  • Lebaran di Pakistan, Dewi Perssik Puas Makan Mewah

Tautan Sahabat